SKRIVET: 2011-03-12, kl 09:45:10 | PUBLICERAT I: Lifetime

Det är gött att bli bortskämd ibland (y)

Ibland är man allt lite bortskämd! Vaknar, går upp och ser att systeryster står och steker pannkakor till familjen som frukost. Det är riktigt sällsynt, men oho så gott (a). Så blev det en bra morgon på en pluggdag. För det är det jag kommer göra. Jag har massa att göra tills nästa vecka, så ska försöka att fixa så mycket som möjligt idag. Imorgon ska jag åka och kolla på klänning till skolavslutningen/balen och sedan på eftermiddan blire agility (love it). Kom på att jag inte berätta vad jag gjorde igår eftermiddag, jo jag och hanna åkte till skövde efter skolan och jag är jätte glad för har hittat ett par jeans, det är ytterst sälsynt. Så blev jätte glad! Mysig eftermiddag de. Men nu ska jag börja med pluggandet, så får vi se hur länge det håller på. Pusshej!
snön smälter (L)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3