SKRIVET: 2011-03-16, kl 18:24:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

Don't ever cry, bitch

Tjoho! Halva vekan har nu gått, wonderful. Lilllördag är här, hehe eller snart har den gått igen då menmen. Tiden går fruktansvärt fort tycker jag. Hinner inte med riktigt. Det är så mycket som snurrar runt just nu. Har alltid nått att göra, både roliga och tråkiga. Men det gör absolut ingenting om tiden går på lite extra till skolavslutningnen. För längtar verkligen tills skolans slut. Är så himla trött på allt jobb i skolan, att komma hem och vara helt slut och behöva sätta sig med en massa lexor så fort som man kommer hem. Ja man kan väl säga att jag är väldigt skoltrött. Ni kanske har förstått att jag inte riktigt har orkat med att blogga det senaste. Men det kommer när det kommer (Y). Har sånt himla sug att träna agility, utomhus! Den mesta snön på baksidan har smällt och tänkte då trycka ner mina egna hinder i marken, så att jag skulle kunna börja träna mer regelbundet. Men inter det, marken är frusen så det är helt omöjligt att trycka ner en slalompinne i den marken, snark -.-  . Man får la vänta, det sägs ju att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Nu ska jag sätta mig med dagens läxor som består av: det sista av biologi inlämningen, spanska glosor och lite matte. Jag hoppas att ni får en roligare kväll än mig, med lite mindre läxarbete. Puss på er!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3