SKRIVET: 2011-03-18, kl 14:37:43 | PUBLICERAT I: Lifetime

Freeeeeeedag!


Sitter här och funderar på om jag ska steka pannkakor eller inte. Blev helt plötsligt jätte sugen på det. Pannkakor får det nog bli. Ska nog se om vi har någon glass till (onödigt vetande, men ändå). Btw så hatar jag snön. Trodde att någon skämta med mig eller att jag fortfarande drömde imorse när jag vakna och kolla ut genom fönstret. Nästan hela trädgården var grön, att sedan vakna och se att typ 30cm snö lagt sig på¨hela gräsmattan, då blir man deppig. Inte för att det är det ända som tygner på dagarna nu, men det är gött att det är fredag som är lika med helg ! Nu ska jag gå upp till köket, för har bestämt mig. Pannkakor får de bli (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3