SKRIVET: 2011-03-05, kl 12:37:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

heeeey, hey baby!

Igår fick vi äntligen klasströjorna som man har längtat efter i ett halvår, så självklart är tröjan på! Var lite osäker på hur det skulle se ut med rosa text, men jag erkänner att det blev riktigt fränt. Igår efter skolan hängde jag med Hanna hem, vi gjorde lite pannkakor och sedan kom ida och hjälpte oss att äta upp dem. Sedan gick vi ner till torget och tog hål i öronen, så nu ska man gå med dem i 6 veckor. Men det är gött. Sedan när jag tagit bussen och kommit hem så, åt jag lite sedan åkte man ut till älsklingen. Nu är jag hemma igen. Det är nog mat nu, så kan inte skriva så mycket, men nu vet ni lite om vad jag har gjort i alla fall. Bjuder på två bilder, pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3