SKRIVET: 2011-03-06, kl 11:03:19 | PUBLICERAT I: Lifetime

I can't find someone else who are just like you!

Haha, sitter och skriver sångtexter med Ida på msn haha, exempel här,

I say:

Är inte särskilt bra på fotboll

Ida says:

har aldrig hoppat över häck och vattengrav"

I say:

har inte den fysiken i praktiken, är jag ganska svag

Ida says:

jag är ingen vidare på kortspel, jag tycker inte om när hästar springer

I say:

det kostar allt för mycket i mitt tycke, vem bryr sig vem som vinner

Ida says:

men de finns saker jag kan som ingen annan man skulle orka med

I say:

vinter och trix ingen annan kan, kom hem till mig så får du se;)

Ida says:

jag är en jävel på kärlek, jag är en jävel på att kyssa flickorna jag är en jävel och ingen kan slå mig på fingrarna där

I say:

men nu tog ju du hela refrängen :(

Ida says:

aajjemän ! :D

I say:

Tack då, jag ville ju vara med på den med faktiskt... ;)
Saknar dig gumman! <3


Ida johansson <3

Saknar dej som sjutton! <3



PUBLICERAT: 2011-03-06, 11:11:49 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3