SKRIVET: 2011-03-02, kl 19:33:04 | PUBLICERAT I: Lifetime

I flow with the life's wave

Heeeeeeeej!  haha, glad? Nja inte så värst eller livet flyter ju på gött, men kan inte säga att jag är överlycklig för tillfället när jag suttit med engelska läxa i timmar-.- Fattar ju inget häller. Men nu är jag äntligen klar! Om det blev bra? Det vet jag inte. Jag undrar om någon fattar när jag skriver på engelska över huvudtaget, men det återstår väl och se. Imorn har man biologi prov så ska plugga lite. Känner att jag inte har förberätt mig lika mycket inför provet som jag brukar, menmen det är bara att köra på och se vart man hamnar. Jag har väl annat för mig med? Ett liv kanske? haha, ne men man ska ju ha ett liv efter grundskolan med och vill bara klara av det. Längtar så grymt mycket till skolavslutning, då är skiten äntligen över och man får lite variation! (Y). Eehm vad blev det här för inlägg eller? hahah, vad duktig jag känner mig. Men ska väl ta tag i biologin nu, ska även gå ut med farmors söta voffsingar när mamma säger till, hihi. På fredag kanske det blir två nya hål i öronen med, göttkött. Ska försöka uppdatera snart igen. Förhoppningsvist bir det ett normalt inlägg då! Ni får ha det bäst så länge och leva livet fullt ut. Pusshej!
Solen skiner, snön börjar att smälta och det sägs att det ska bli plusgrader (nu hoppas viktoria på vår!) och ni kan inte gissa vad familjen har i tankarna för framtiden (a)


Ida johansson <3

Sv: Japp vi ska ta och sova över och bara röjja stället som vi är bäest på!! <3



PUBLICERAT: 2011-03-02, 20:16:42 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3