SKRIVET: 2011-03-25, kl 22:59:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

Me and my drum (yyy'

Gokväll gott folk. Man kan ju undra vad ni har för er en fredagkväll som denna? Själv sitter man i sängen, lyssnar på lite music och är lite allmänt social. Jag har fixat ihop ett litet bildspel med bilderna från dagen med ida som jag lovade. Så jag hoppas att ni sätt att jag lagt ut den här nedan. Men annars flyter livet på bra, eller nått. Längtar fortfarande extremt mycket efter skolavslutningen, men idag blev jag plötsligt väldigt nervös över att sluta 9:an. Jag vet inte vad jag var nervös för riktigt, för jag har så mycket som jag ser fram emot. Kanske för att mista mina vänner eller tiden som man haft i grundskolan. Men jag har några månader kvar av att njuta! Bra det. Föresten så har jag funderat ut en ny kategori som jag tänkt kalla för "Något du inte visste om mig". Här hade jag tänkt att berätta om lite smått och gott om mig själv som jag inte nämnt här på bloggen. Det kommer antagligem bli lite onödigt vetande. Men det är det som är poängen! Tänkte ge det en chans i alla fall. Allt är värt ett försök (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3