SKRIVET: 2011-03-23, kl 22:01:54 | PUBLICERAT I: Lifetime

nobody's perfect, so just be yourself !

Om ni undrar så bara älskar jag min kusin. Orkar inte skriva så värst mycket just nu. Har haft en helskön dag. Vi har fotat, men orkade inte ladda in fler än 3 på datorn ikväll. Så rästen kommer väl någon annan dag. Vissa av bilder borde och kommer bli osädda här på bloggen, haha. Vissa är sjuka, men vi är i alla fall oss själva. Men som sagt det kommer fler söta bilder inom kort, eller aa! Imorn är det skola igen och sen planera och gå igenom materiel för en agilitykurs som jag jag ska hjälpa till på (som jag berättat tidigare). Vi får se om det blir något bloggande imorgon. Kanske inte orkar eller hinner. Den som lever får se. Nu blir det nog sängen. Godnatt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3