SKRIVET: 2011-03-05, kl 23:19:51 | PUBLICERAT I: Lifetime

Oh My God!

Blev hemkörd av Maria och Hanna för typ en halvtimme sedan. Mina två små söta brudar. Maria rädda min kväll, fanns stora risker att jag skulle suttit hemma och haft tråkigt, pga att jag inte haft någon skjuts, men det fick mig inte denna gången! Nu ska jag sova för är jätte trött och imorgon kommer mamma och väcker mig kl 8 för att vi ska se på vasalopps starten. Det är alltid lika kul och se alla trängas, hihi. Slänger in en låt från melodifestivalen som gick till final ikväll, har upptäckt att den är rätt go att lyssna på plus att den fastnar, så går och sjunger den hela tiden. Ja, detta blir la det sista jag gör ikväll. Godnatt på er!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3