SKRIVET: 2011-03-12, kl 22:32:27 | PUBLICERAT I: Lifetime

Oho my god that was a really big surprise, or not!

Ja, vad ska man säga? Har precis kollat på melodifestivalen och jag hatar att tidningarna hade rätt. Jag är såååå överraskad, eller inte! Det är inget fel på låten så i sig, men den ska inte reprensentera svergie i eurovision.. JAg är inte överlycklig precis, haha. The Moniker eller Swingfly kunde gott ha vunnit ist! Nu ska jag gå och lägga mig för orkar inte vara uppe. Man får la ära Eric lite med en bild i alla fall han vann ju trots allt, men låten behövs ju inte läggas in för den kommer antagligen spelas sönder totalt nu på radion ändå så. Ja man får la säga grattis, med. (det är inte en allt för glad viktoria som går och lägger sig nu).
Godnatt, gott folk!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3