SKRIVET: 2011-03-21, kl 17:43:48 | PUBLICERAT I: Lifetime

Put a smile on your face. it might be fake, but you manage to get someone else to smile

Lång rubrik jag vet. Nyss frös jag, men inte längre! Vet inte varför jag nu gjorde det, för det är så himla gött ute! Volymen är på topp, det är måndag och det betyder innebandy träning. Så ska tagga mig lite inför den, siktar på att bli riktigt svettig, haha (a). Här ska man ta i. För det mesta så har det varit en härlig dag faktiskt. Den har la haft sina nackdelar med såsom, försovning, prov, arga lärare osv. Har en känsla om att våran klass kommer få en redig utskällning imorn. Bara en känsla asså! Nemen, ska byta om nue. Bjuder på en liten bild på mig själv. Redigerad, det är inte ofta som det sker, men då och då händer det.


Tilda

Du är så fin!!



PUBLICERAT: 2011-03-21, 18:16:01 | URL: http://tildasliv.devote.se
Ida johansson <3

fiinast!! <3



PUBLICERAT: 2011-03-21, 20:35:49 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3