SKRIVET: 2011-03-07, kl 20:53:35 | PUBLICERAT I: Lifetime

Ska in i duschen och fräscha till mig inför dejten med kudden!

Godkväll på er alla busungar ute i världen!  Haha, godkväll på er andra också (a). Är hemma efter en svettigt inderbandyträning och nu väntas duschen och sedan sängen, men det blir såklart lite musik och annat där emellan skulle jag tro. Om internettet inte vill krångla så jag kan ha på spotify:n, annars vet jag vad som hamnar på tippen imorn! Apropå imorn, så händer det inte så mycket speciellt. Skola, med elevensval osv, hem plugga lite, göra lite annat smått och gott, gå och lägga mig och helt plötsligt så är det en ny dag! Haha, vilket liv man har, men har vart på ett riktigt bra humör idag känner jag. Vi får la hoppas på att det blir lika dant imorn. Nu ska jag hoppa i duschen. Puss!
Blir en bild från i sommras, bara för att våren är på väääääääääääääääääg! (yyyyy'


Ida johansson <3

Sv: stolt* mina skor :GG <3



PUBLICERAT: 2011-03-08, 16:49:44 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3