SKRIVET: 2011-03-23, kl 09:24:08 | PUBLICERAT I: Lifetime

Studiedag, dags att plugga eller?

Goodmorgon! Härligt med studiedag o.s.v! Men jag tog ingen vidare sov morgon, men spela roll. Tänkte slänga in ett litet blogginlägg såhär på morgon kvisten. Berätta vad för kul som händer idag, oho! Snart hade jag väl tänkt att gå upp och äta frukost, ligger fortfarande kvar i sängen om ni undrar. Sen ska jag väl ta en dusch och göra lite små läxor som jag har om jag orkar (antagligen inte). Mot lunch sen, drar jag in till bästa kusinen! Vi har inte vart på jätte länge, så det är en saknad brud jag åker till idag!  Sedan framåt 7 tiden drar jag mig upp till hundklubben för kursstart. Ska vara hjälpinstruktör på en nybörjarkurs. Pirrigt, med dock veldigt spännande (yyy'
Nu ropar min mage efter mat, så måste väl gå och mata den. Ni får ha en grymt härlig dag. Jag hoppas på fint väder med sol och utan blåst (höll ju på att blåsa bort igår). Pusshej!
Det fick bli en liten charmig bild på penny. Föresten så har jag anmält mig till DM:et nu, både med penny och med stella!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3