SKRIVET: 2011-03-13, kl 12:26:44 | PUBLICERAT I: Lifetime

Balklänning klar = happyface!

Happyface! Som jag sagt i ett par inlägg innan, så skulle jag åka och kolla efter en balklänning till skolavslutningen. Sagt och gjort. Vi åkte lite efter 9 imrose och jag hittade den klänning som jag pratat om i ett år. Ela har sagt att den är jätte populär och går först, så jag blev så himla glad när jag hitta klänningen. Så nu är den tingad! Himla gött att det gick så smidigt, så är jätte glad. Och snart bär det av på agility med. Det kan inte bli bättre! Ha det gott, så hörs vi snart igen. Pusshej!

Bjuder på en bild, snäll som jag är :)


alma

wiho, vad kul! :)♥

är det den du pratat om, som likson har "västern stil"? :)


Tola

Sv - Alma. Aa det äre :d<3



PUBLICERAT: 2011-03-13, 21:32:03 | URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3