SKRIVET: 2011-03-27, kl 21:44:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

Det är en vanlig dag och jag har det bra!

Då vare kväll och här som lovat kommer inlägget. Sitter och pratar med Selina. Min kära vän från utbytet med Tyskland. Det bästa jag gjort i hela mitt liv (än så länge). Nu är ett nytt gäng från Svergie i Tyskland och har det kul. Det får en att sakna tiden där. Det bästa tipset jag har till dem, är att de ska vara öppna för nya saker och njuta av tiden där. För det kommer gå fort för dom! I alla fall, jag och Selina sitter och drömmer om hur vi skulle kunna göra i sommar för att kunna träffas. Haha och när jag säger drömmer så menar jag att vi försöker komma på hur vi kan göra utan att veta om det verkligen kommer att gå. Jag vet varken hur de har det på sommaren eller hur jag kommer att ha det. Om jag får sommarjobb så tar jag ju det såklart, även om det blir så att jag får jobba hela sommaren (det skulle bara vara kul på ett sätt). Men, men vi får la se hur det blir med det! Det är ju ett tag kvar till sommarn. Nu ska jag plugga lite teknik. Har prov på det imorn. Sen går jag la och lägger mig. Imorgon drar man med häni hem en sväng efter skola, sedan går vi och kollar in grabbarnas innebandyträning innan våran börjar.
Nu när jag ändå pratat så mycket om utbytet och selina i inlägget, varför inte ladda upp en bild från det också? Bilden är tagen precis innan bussen skulle ta alla tyskar hem igen, alltså sitsta gången jag såg selina!


J U L I A O F S W E D E N

sv; jag mår suuper :) vagör durå ?



PUBLICERAT: 2011-03-27, 21:45:31 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
J U L I A O F S W E D E N

sv; okej, jag gör inte så mycket ;pp vagör durå ? :)



PUBLICERAT: 2011-03-29, 18:39:23 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3