SKRIVET: 2011-03-30, kl 21:35:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

9B, let's go!

Go kväll!. För det är det. Har precis badat penny och nu sitter jag bara och laddar inför innebandyturneringen imorn. Sitter och funderar på hur det kommer gå med min hals. Har börjat att bli förkyld om på nytt, igen.. Spelade innebandy med laget idag mot 98:orna för sista gången den här säsong och som väntat så fick jag ont i halsen. Men det ska inte få stoppa mig! Det är sista innebandyturneringen som vi 9:or kommer att vara med på och då ska inte lite halsont få stoppa mig. Jag är super taggad! Det får bli te med massor och av honung i på morgonen och sen gå på halstabletter resten av dan. Känns som om jag börjar att bli van vid det. Har lyckats bli förkyld varje gång det vart någon rolig turnering eller liknande i skolan. T.ex. på lussevolleybollen trodde jag att jag skuklle dö så ont hade jag. Men nu ska det kämpas. och efter turneringen imorgon ska man dömma 8:ornas turnering som de har på eftermiddagen, så jag bosätter mig inprincip i hallen imorn. Det blir en redigt go dag! Men nu ska jag förbereda lite mat som ska med imorn, sedan blire sängen så att man är utvilad och redo, nu satsar vi på vinst 9B!
Har lite smått bildbrist, så det blir en söt bild från google eller nått.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3