SKRIVET: 2011-03-31, kl 20:25:56 | PUBLICERAT I: Lifetime

impossible is just a word for not trying

Jag kan vara helt ärlig när jag säger att jag är riktigt jävla trött just nu! Idag, vare som jag nämt förut innebandyturnering. Vi vann 2 matcher och förlora en, men shit vilken dag jag haft. När turneringen var slut för oss 9:or sådär vi halv 12 typ, så tog jag och hanna oss en dusch och åt lite, sedan var det ut i hallen för att dömma 8:ornas turneringen. Det ör svårare än man tror att dömma. Så man kanske ska tänka efter en andra gång innan man klagar på dommaren, hehe. Ne men det gick la bra så. Var så himla trött och sliten efter vår turnering så hade jag svårt för att hålla orka och hänga med o liknande. Men jag var definitivt inte den ända. De flesta var slut efter att ha krigat med klubborna. Jag älskar verkligen skolans innebandyturneringar (som ni kanske märker), bara synd att detta var den sista. Lite sorgligt faktiskt. Men nu ska jag kolla färdigt på Harry Potter som jag satte på för någon timme sedan kanske. Sen ska jag nog gå och lägga mig. Orkar inte skriva mer, hihih. Efter filmen blir det SÄNGEN! Godnatt på er sötnosar!
Try your wings and see how far you get. You might be surprised!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3