SKRIVET: 2011-03-08, kl 20:15:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

Fettisdag, nationella kvinnodagen, pannkaksdagen

Fettisdag, nationella kvinnodagen och vet ni vad jag har fått höra att det är pannkaksdagen idag med. Det har tydligen alltid vart pannkaksdagen varje fettisdag. Nått jag inte hade någon aning om, menmen man lär sig nått nytt varje dag (yy' . Hihih, ja men så är det. Har precis gjort semlor utav alla slag med mamma, som jag snart ska börja mumsa på. Såklart så tog jag bilder! Det här kommer bli min andra semla för dagen, för visst har man fått semlor i skolan. Vår skola är rätt bra ibland och det kan ju bara bli bättre när de bjuder alla elever på semlor, hihi. Så när dagen är slut så har man väl ätit 2 ½ semla, är det fettisdagen så äre (a). Ja, ska väl snart gå och lägga mig med. Har jätte stor lust att lägga mig tidigt, men vi får väl se hur det blir. Men först ska jag äta min semla som bara står där på soffbordet och läskar. Här kommer bilderna.
Hemma hos familjen johansson får alla den sorts semla de vill ha:
Vaniljkrämsgrädde, vaniljkrämdsgrädde med blåbär, Grädde med blåbär och med vaniljkräm i botten
(klicka på miniatyrerna för förstoring)
Ha det gott, pusshej!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3