SKRIVET: 2011-03-26, kl 08:03:00 | PUBLICERAT I: Något du inte visste om mig!

Who doesn't love commercials?

Godmorgon! Första inlägget i nya katogorin då. Hihi, ja vad ska man säga? Jag har märkt att jag älskar vissa reklamer! Igår kväll t.ex. så satt jag och kolla på tv, och skrattade hur mycket som helst åt vissa reklamer. Det kanske kan bero på att det är kväll, man kanske är lite trött och flummig. Det är ju mycket som är roligare på kvällen! Har lagt in tre gammla reklamer som jag tycker om. Ica reklamen är så jävla skön, judit & judit vem gillar inte dem? Det finns ju många juddit o judit - reklamer som jag tycker om, men tänkte att jag bara lägger upp en och den sista med babyn var så grymt söt till en början (innan de tjöta ut den och bytte ut babyn osv) haha. Jag är lite speciell jag med. Men det är väl det som gör oss till människor!
(Inlägget är tidsinställt. Skulle väl tro att jag ligger och sover nu)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3