SKRIVET: 2011-05-07, kl 08:34:10 | PUBLICERAT I: Lifetime

Godmorgon solstrålar! Det sitter en ganska...

Godmorgon solstrålar! Det sitter en ganska nyvaken Viktoria i bilen just nu. Tänkte skicka iväg ett inlägg från mobilen innan jag lyckas somna. Det blev en liten halvstressig morgon, men nu är man som sagt på väg. Vi kom hem från farmor senare än vad vi trodde om ni undrar varför det inte blev någon filmrecension. Men den kommer för filmen är helt underbar. De säger ju att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! Har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka på crusingen ikväll. Ni lär väl märka hur det blir. Har ju hela dagen på mig att ändra mig om och om igen. Vi får se vad jag är på för humör ikväll. Först väntar konfirmation. Ha de gott, pusssss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3