SKRIVET: 2011-05-29, kl 20:09:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

see yourself in the mirror and be proud of what you're seeing

Nu börjar det gå mot kvällen denna söndag och det betyder skola imorgon. O jag som har skjutit upp alla läxor hela helgen, blir nästan lite besviken på mig själv.. haha. Men nu ska vi inte ha några ledsna miner. Ska allt plugga sönder så fort som jag skrivit färdigt. Därför kan ni räkna med ett kortare inlägg. Jag hoppas att alla har firat sina mödrar idag. Glöm inte att det var de som satte oss alla till världen. Men kan inte säga att vi gör ett särkilt storfirande här hemma. Vi visar uppskattning och fikar nått gott till kvällen. Gemenskapen och kärleken är det som betyder mest! Men nu får jag ångest av att sitta här o skriva. Måste komma igång med pluggandet snart om jag ska få gå o lägga mig någon gång idag. Så ha det bäst sötnosar, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3