SKRIVET: 2011-05-14, kl 22:38:46 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tävlingen fick brytas p.g.a regnet, så nu ...

Tävlingen fick brytas p.g.a regnet, så nu sitter jag i bilen på väg hem och lyssnar på eurovision song contest på radion. Vet inte vilken låt i ordningen som spelas just nu, men kan ju inte påstå att låtarna är särskilt bra. Men vill säga er att jag har en hel del att berätta om när jag kommer hem. Det blir nog imorn som jag gör de och då kommer bilder med. Det finns vissa som är lite optimistiska till att speedway är kul, men då har man inte sätt det live! Det är riktigt roligt att sitta o heja på svenskarna och Antonio Lindbäck är bäst såklart!(a) ska visa bild på honom sen med. Nu ska jag fortsätta att lyssna på dåliga låtar och kanske sova en stund. Är riktigt nöjd med dagen kan jag säga, tackar min älskade familj för den! Ha en fortsatt trevlig kväll, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3