SKRIVET: 2011-05-03, kl 20:51:26 | PUBLICERAT I: Lifetime

There's a light in the darkness

Ja, har väl inget speciellt att blogga om egentligen, men ska man försöka få in ett inlägg varje dag så ska man! Livet rullar vidare i en rasande fart. Är väl bara 7-6 veckor kvar på högstadiet. Grymt skrämmande faktiskt. Men dock riktigt skönt med sommarlov. Är lite nervös för sommarjobbet jag fått, men ser fram emot det hur mycket som helst på samma gång! Jag tror att jag är nervös för att klanta mig nu i början, men det går nog bra tror jag. Tänk att stå o sleva glass, träffa och vara social mot människor plus att de som redan jobbar där verkar hur härliga som helst. Hihi, jag tror jag mest ser fram emot det ändå (a). Föresten så började vi att träna på dansen som vi ska dansa på cabarén. Det är faktiskt riktigt kul att dansa igen. Så här nu i efterhand så ångrar jag att jag sluta dansa faktiskt. Men därför är det så himla kul att var med på nått sånt här. Det är typ bara 2 och en halv vecka kvar till cabarén, så det blir verkligen att träna nu! Men det ska nog inte blio några problem, hoppas vi på! Men nu måste jag plugga till bildprovet som vi har imorn och inte förra veckan som alla trodde då, haha. Fan hysterigt det blev. Kommer nog sakna min klass när högstadiet är över. Den är rätt go ibland ändå. Ne,men usch jag vill inte.. Godnatt!


emelie

Har länkat dig och din blogg i min blogg för att jag följer den, kika gärna in och säg om du följer min:) Gör gärna det:)



PUBLICERAT: 2011-05-04, 21:48:45 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3