SKRIVET: 2011-05-01, kl 12:41:58 | PUBLICERAT I: Lifetime

Valboooooorg kunder inte bli bättre!

Vet inte vad jag ska säga, dagen igår var så jävla härlig. Men jag kanske kan börja från början. Vill bara förvarna nu för ett långt inlägg!
I fredags sluta vi halv 1 som vi gör varje fredag, hehe. Var väl hemma typ vid halv två någon gång. Då vare bara att fixa lite mat, packa, duscha och sedan åka in till hänäni där man sov över natten. Vi kollade bland annat på film. Hade tänkt att skriva om filmen i ett annat inlägg någon gång för den var grymt bra! Men i alla fall, vid halv nio typ nästa dag, så åkte vi ner till stationen för en resa till liseberg som blev awesome! Gick runt på liseberg för det mesta med Hänäni och Thörninater. Att va på liseberg är alltid kul, men gårdagen var riktigt jävla underbar! Hehe, det finns saker som man bara måste åka när man är på "lisse" som hanna säger, haha. Balder, Flumeride, jukeboxen, spinnrock, uppsvinget är ett måste för mig. Ett minne som kommer sitta kvar riktigt länge är hanna när vi åkte uppsvinget sista gången. Kan inte berätta vad det var såhär över text, det måste berättas irl. Men jag bara satt och gapskratta åt henne, haha! Jag kan nog säga att det finns ingen annan som är som henne. Så jävla go är du häni! Sen gjorde jag framsteg också. Åkte den nya attraktionen, Atmosfear! Haha ne det gjorde jag verkligen inte, men jag åkte faktiskt uppskjutet som jag aldrig gjort innan. Brukar vara riktigt skrajj när det gäller såna, men det förvånade mig verkligen att jag knappt var nervös. Sen gick jag runt och var blöt typ hela dagen, vi åkte flumeride och colorado ett par gånger. Sådär lagom till att man hade tårkat så drog vi dem igen, hehe. Ne men som sagt det var riktigt kul! Har inga bilder från dagen, brukar inte ta med kamera till liseberg. Bussresan hem var lite rolig också, hehe. Älskar verkligen att retas och det är ju extra kul när folk är lite trötta. Haha, men blev själv rätt trött sen och då fick man sota över att man retat andra. Ne men det är mysigt att åka buss (a). Hihi, när jag kom hem sen så var jag riktigt seg, så la mig direkt. Klockan var väl runt halv två då (om det är intressant att veta). Men en grym valborg var det verkligen, Liseberg is the place to be!
Men nu måste jag göra iordning mig. Blir släkt kalas vid 3, så då får man verkligen inte se ut som jag gör nu. Ser seriöst ut som ett monster! Orkade inte ens ta bort sminket igår kväll, så ni kan nog förstå hur förgävlig jag ser ut, haha! Men ska se om jag kan ta lite söta kort på några av mina söta kusiner idag. Har lust att fota lite. Men först, se till så att man ser ut som en människa igen. Pusss!
Får bli en bild från google, på de söta lisebergskaninerna. Har bildbrist, men det är så tråkigt med inlägg utan bilder. Så jag hoppas att det blir bra med den här, hihi!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3