SKRIVET: 2011-05-12, kl 17:14:47 | PUBLICERAT I: Lifetime

Svarta mjukisbyxor en varm dag = inget jag rekomenderar

Igår vare värdens varmaste dag asså. Haha hade inget att ha på mig och sen så såg det ut att bli lite kyligare, så det fick bli mjukisbyxor. Nått som jag inte rekomenderar att ha en dag som igår. Fick typ solsting så, så fort som jag kom hem bytte jag om direkt! Igår hade vi allra sista nationella också. Så himla skönt! Och kändes som om provet gick rätt bra det med. Det gör ju det hela mycket bättre! Nu har vi typ bara 5 veckor kvar i skolan också, bara var av att hälften går bort till en massa annat som cabaré, lov, orientering, stockholmsresa o.s.v. Kommer bli så grymt skönt att få sommarlov men riktigt läskigt på samma gång. hihi ja ni vet ju varför. Men nu ska jag träna lite spanska glosor (får hänga i nu det sista!), sen far man iväg på sommarmöte. Men ni får ha det så gott, pusss!

Titta bara på coolingen (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3