SKRIVET: 2011-05-14, kl 10:49:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

someone like you is hard to find!

Jag säger bara det man får se mycket när man bläddrar runt bland en massa bloggar. Vissa bloggar är jätte roliga att läsa och vissa är... ja, jag gillar inte att tracka på andra och på vad de gör. Tycker jag inte om en blogg, så går jag inte in och läser den. Så enkelt är det! Men som sagt det är kul att bläddra runt lite för att se om man hittar en ny favorit och man vet aldrig vad man får se. De två bloggarna som jag följer (som inte är någon av mina kompisars) är foki och tinkerbella. Tycker väl att tinkerbellas blogg börjar bli lite enformig, men tycker verkligen att ni ska kika in på den. Hon tar bland annat grymt fina bilder och gör roliga videoinlägg. På fokis blogg får man alltid se nått nytt! Annars ligger jag väl o chillar i sängen. Har varit uppe en gång o ätit och nu skulle jag igentligen behöva gå upp igen för att ta en dusch. Men känner mig alldeles för lat för att göra det (a). Men kommer få tvinga upp mig ändå sen för vid ett, bär det av till göteborg! Fram tills dess får jag köra på "bara fem minuter till" haha. Nu ska jag forsätta att läsa runt lite på randombloggar. Pussss!
Kameran följer såklart med till göteborg, så bilder från dagen garanteras !


Lilly

Snygg bild!



PUBLICERAT: 2011-05-15, 12:01:58 | URL: http://iamlillyrose.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3