SKRIVET: 2011-05-15, kl 13:52:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

Speedway = bildbomben återkommer!

Här kommer sammanfattning av dagen på ullevi som utspelades igår. Det mesta består såklart av bilder. Ja vad ska man säga mer än det som bilderna redan berättar, vi åkte vid ett ungefär som jag sa igår. Vi gjorde ett matstopp i Alingsås och åt grymt go mat! Asså det var sjukt gott! Musses grillhouse hette stället och är ni i Alingsås eller åker förbi det, glöm inte att äta där! Restaurangen finns i stockholm också. Det påminner mig, där kanske jag kan äta när jag är i stockholm med skolan. Hihi, gud vad bra det blev. Btw, rekomenderar stället i alla fall (Y). Sedan kom vi fram till Göteborg vid 5 tiden tror jag och tävlingen satte igång vid 7. Så hade vi en grym kväll, med mycke spänning, skratt, glädje osv. Det är så kul att åka iväg och kolla på speedway med familjen för verkligen alla tycker om det och njuter av det! Nu får bilder berätta resten.
De blir bara lite smutsiga!
Jag är så snäll så att jag bjuder på some funny pictures(a)

Antonio Lindbäck vann alla sina heat förutom det sista då han fick problem med cukeln. Halka ner på en tredjeplats pga det. Men det var bra jobbat! Den bästa svenska föraren enligt mig (a)

Haha som han sa själv, min systers normala pojkvän!
Dags för prissermoni, haha
Tävlingen avslutas alltid med en jättestor fyrverkerishow. Något som man missar på tv:n.
Alltid lika häftigt! 

Om ni får chansen gå och kolla på speedway live!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3