SKRIVET: 2011-05-15, kl 12:23:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sverige på en tredje plats, bra Saade!

Ja, får säga grattis till Eric! Det var faktiskt riktigt bra jobbat av honom. Kul att Svergie hamna på topp 3 för en gångs skull (y). Trodde europa skämta med mig där jag satt i bilen, när jag hörde att det gick så bra för Sverige. Just nu sitter jag o kollar på reprisen. Måste ju få se hur de ser ut. En nackdel när man sitter o lyssnar på radion, även fast resultatet kom hela 3 sekunder innan tv:n haha. Det var mest det de satt o tjata om och man fick inte höra poängutgivningen ordentligt. Så jag rekomenderar TV:n ändå. Haha som jag sa så sov jag en stund under röstningen. Var så j*vla trött. Men vakna så att jag hörde de tre sista länderna. Bilder från gårdagen kommer lite senare när jag vaknat till lite. Vaknade ju för typ en timme sen så, är ganska nyvaken än. So see you later guys!
Men vi måste ju säga att det blev en svensk seger ändå eftersom vinnarens låt haede svenska låtskrivare och körare. Hihih svergie har sina stunder. Har lagt in vinnarlåten som ni kan se, den är rätt bra faktiskt. Men det var ju inte ett överflöd av bra låtar i esc kan man ju lugnt säga. Men ioför sig, det har det ju aldrig vart! haha



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3