SKRIVET: 2011-05-16, kl 19:32:02 | PUBLICERAT I: Lifetime

Rundtur i the city, haha

Åh, här har ni en hungrig viktoria kan jag lugnt säga! Direkt efter skolan åkte jag hem till hänäni, så åt vi litte grann, sedan drog vi oss ner mot park så fort som möjligt, för lite dancing. Kan ju lugnt påstå att det är hur härligt som helst att skaka loss på dansgolvet (a) hihi. Ni ska bara veta det att our dance are going to be awesome! Ojojoj, nu kom mamma hem och alla vet vad det betyder. Snart är det maaaaaat! Så ska släpa mig upp till köket så att man slipper hungra mer. Haha det lät som  om jag värsta svälter. Men det gör jag inte, eller jo, eller nja. Är bara hungrig helt enkelt. Okej, inte det bästa inlägget jag gjort, men måste få mat i mig så att jag kan tänka klart. Pussss!
Fick bli första bästa bilden, nu äre jag som springer upp o äter!


Lilly

HAHA, rubriken passade ju perfekt till inlägget!<3



PUBLICERAT: 2011-05-16, 20:13:50 | URL: http://iamlillyrose.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3