SKRIVET: 2011-05-19, kl 20:31:50 | PUBLICERAT I: Lifetime

just water

Nemen hej äntligen har jag tid att sätta mig o blogga. Det är fullfart dag in o dag ut. Idag har jag suttit i the caféteria con bänäni. Haha oj de va mer än ett språk där. Ne men jag tror inte att någon haft så kul med att sitta i caféterian någonsin. En grymt bra dag. Har garvat, ätit, spelat typ hela dagen och fått lärare att skratta så mycket att de börjat gråta. Ja det är väl så man kan beskriva dagen på bästa sätt. Hihi har fått reda på hur mitt nationella prov i fysik gick och kan säga er att jag blev grymt hyper förvånad! Men glad (a). Efter skolan blev de lite dans och allmän planering för världens bästa grej. Som sagt det är fullfart. Har fått reda på att det bara är 14 riktiga skoldagar kvar :o. Känns jätte läskigt, blir nervös av bara tanken. Haha känner mig som världens sämsta bloggare just nu, har fastnat framför herr&fru som går på 4:an, så har blivit väldigt ofokuserad nu. Är väl bäst jag slutar skriva för ikväll, pusshej!


Ida

Sv: de låte som en strålande idé <3



PUBLICERAT: 2011-05-20, 07:34:16 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3