SKRIVET: 2011-05-02, kl 21:05:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Don't let other people tell you what to do!

Gokväll! Känner mig grymt stolt över mig själv, hihi. Har gjort som jag sa och fixat ett litet träningsprogram som jag bestämt mig för att göra minst 2ggr i veckan. Så genomförde programmet för första gången idag. Trampa på vår crosstrainer i en halv timme, sedan gjorde jag ett antal övningar som t.ex. knäböj, situps, utfallssteg o.s.v. Känner mig ganska nöjd faktiskt. Nu sitter jag med pennyplutten i knät och kollar på total black out. Det är riktigt kul faktiskt. Så det blir inte så långt inlägg nu, för ska fortsätta att kolla på programmet. Imorgon skola igen, bästa ämnet är väl elevensval, då blir det dans inför cabarén som är lika med kul, hihi(a). Nu tog visst programmet slut, men måste ändå ut med penny nu. Puss!
Bjuder på ett par bilder från kalaset. Hade dock bara en kusin som ville vara med på kort.. hihi, men ack så söt!
Crazyness is our thing babe!


Ida

Crazzynes with you babe, make me feel all right! <3



PUBLICERAT: 2011-05-03, 15:38:59 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3