SKRIVET: 2011-05-08, kl 11:19:36 | PUBLICERAT I: Lifetime

Big bildbomb!

Här kommer en redig bildbomb från konfirmationen i vara!
När jag kom hem så väntade en Crazy kväll med bästa fisken! Hon satt o grilla uppe vid lingonudden (typ 2km från där jag bor visade sig) så jag cyklade för att möta henne. Hihi på vägen hem till  mig igen, stanna vi mitt i vägen för att fotografera en skvätt. Vi satte oss mitt på vägen o filosoferade. Det roliga va att vi inte tänkte på att vi satt där. Men sen kom en tant o fråga om vi mådde bra när vi satt där. Haha lite kul vare (a). När vi sedan kom hem så blev de singstar för hela slanten. Har inte sjung tsingstar på minst ett år. Men vi hade sjukt kul. Har inte skrattat så mycket på en gång, på ett bra tag! Har inga bilder från kvällen, eftersom att de ligger på hänis kamera. Så klicka in på hennes blogg för mer (a) (hannnanilsson.blogg.se). Nu ska jag ut o sola, puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3