SKRIVET: 2011-11-10, kl 22:02:53 | PUBLICERAT I: Lifetime

Lovely!

Godkväll! Har haft en redigt slapp dag med lite smått och gott! Började dagen med att komma med ett försenat tåg från habo till jönköping som egentligen skulle gått tidigare. Så slapp stressa upp till skolan. Svenska lektionen på morgonen innehöll, film som var riktigt dålig och hade typ inga bra special effekter. Hokuspokus hette den i alla fall om ni nu vill kolla på en dåligt gjord film, haha. Men slappt vare i alla fall. Den andra halvan av lektionen satt vi och gjorde inbjudningar till våra familjer till julbordet som vi ska anordna i december. En person som jag som älskar att pyssla tyckte det var lite sådär småroligt (a). Efter lunch drog vi oss emot mattesalen, men ingen lärare kom på en halvtimme så matte lektionen hade blivit inställd. Kunde ta tåget till skövde vid 2 och gick sedan där o vänta på att persson skulle sluta, så vi kunde åka till lilla hjo och ta en fika innan agilitymötet. Drog till Netto som öppnade idag o köpte lite billigt godis (Y). Sen gick vi till klubben för möte. Vi har nog gått runt hela jäkla hjo idag. Har faktiskt lite ont i fötterna nu. Imorgon blir det sovmorgon! Våran engelska lektion blev inställd och pratade med min idrottslärare, så kunde stanna hemma och ta en springtur här ist för att åka typ tre timmar för att spela badminton i skolan. Illgött! Så tänkte att jag tar 5km-rundan med bebis. Blir nog bra. Lägger nog in några bra styrke övningar på det med, så får jag nog den dagens idrottspass. Nu ska jag nog lägga mig o kolla på film hihihihi. Puss!
Bebis, imorgon är det du och jag som går ut och springer!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3