SKRIVET: 2011-11-30, kl 20:23:50 | PUBLICERAT I: Lifetime

Show must go on!

Äntligen en slapp eftermiddag! Har varit nogorlunda pigg idag i alla fall. Hade prov i morse som gick brao tror jao. Slutade sedan 11 så jag o alma stanna kvar i jönköping för att införskaffa oss litejulklappar. Hittade faktiskt ett gäng goa klappar. Har redig julkänsla nu, det ända som återstår är det som alla går o väntar på eller hoppas på att det aldrig kommer, snö. Igår var jag och fyllde i mina slingor. Superduper, håret känns så mycket fraichare! (a). Nu ska jag gå o leta upp min mobil som jag lyckats förlägga i vanlig ordning. Sen ska jag försöka få tag på min kära kusin med, let's get the rumpa ur the fotölj. Haha höll på att glömma min plånbok på mc donalds med, hahah. Känner mig redigt klantig, men det är tur att det finns folk som är så pass snälla o kommer fram med den (a). Imorgon är det 1:a dec, nu drar julmyset igång på riktigt o julkalendern med som jag inte har en aning om vad det blir för någon i år. Så länge den blir lika söt och mysig som de gamla så är jag nöjd! Ni får ha det så goet, så hörs vi!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3