SKRIVET: 2011-11-16, kl 09:56:37 | PUBLICERAT I: Lifetime

What does matter?

Sitter i skolan, slutar om en timme typ kanske. Har vart lite dåligt med uppdateringar. Har tänkt på det men aldrig hunnit ta mig tid till det. Men det är väl ingenting som är så mycket anorlundare. Går och fryser och är trött hela jävla tiden. Ja låter verkkligen som om allt är i sin ordning. Igår vare innebandyträning som vanligt. Köpte en ny klubba i måndags eftersom golvet slipat ner min brors klubbe som jag "lånat" i två år hehe. Så när den sprack förra träningen var det dags att införskaffa sig en ny och egen klubba. Så det blev preniär för den igår. La väl märke till att jag spelat med en för gammal klubba i två sesånger. Gick så mycket bättre med den nya! Ja man lär sig nått nytt varje dag. Idag när jag kommer hem ska jag bara sova. Kommer säkert inte bli så, men man kan alltid försöka. Den här veckan har vi vartit i köket både måndag och tisdag heldagar (bortsett att våran grupp fick ha service lektion mån eftermiddag) riktigt kul. Har lite julkänsla efter dessa lektioner eftersom vi bland annat bakat pepparkakor, lussekatter, Janssons o.s.v. Juste, stog med en kompis och rullade 176 köttbullar igår med. Haha, lite segt kanske.. Men nu börjar lektionen. Ha det toppen bra puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3