SKRIVET: 2011-10-20, kl 21:49:08 | PUBLICERAT I: Lifetime

Fly with me

Hemma, nyduschad och lite halvt stressad sitter jag i sängen. Just nu är det en jäkla massa jag vill ha fått gjort, men är det någonting av de sakerna som är klara? Ett stort fett nej på det! Orkar inte.. Kändes behövligt med en grymt bra och rolig träning idag och att mamsingen kommer hem efter en föreläsning och är riktigt glad! Förra helgen blev allt bara så jäkla jobbigt. Jag visar inte mycket av mina känslor. De sväller över när jag på kvällen gått ner på mitt rum och stängt dörren om mig. Tankar susar förbi i en jäkla fart. I veckan har livet byggts upp igen och snart är allt back to normal. Fredag imorn vilket känns både bra och jobbigt. Helgött med helg, ska åka iväg med maria på fredagkvällen och med mami, jenny och bröderna mina till Ullared på lördagen. Kommer bli himla gött att komma iväg. Det jobbiga är att jag har massor av skolarbete som måste vara klart och redovisas nästa vecka. Längtar grymt till höstlovet! Kommer bli awesome. Men ha det toppen bra, så hörs vi!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3