SKRIVET: 2011-10-23, kl 18:24:15 | PUBLICERAT I: Lifetime

För jag kan inte dansa!

Haha, hade tänkt att plugga men kände att jag bara skulle kolla igenom några bloggar först. Fick se en lite rolig grej som min kusin lagt upp på sin blogg. Var bara tvungen att pröva det själv. Ja här får ni själva se vad jag menar. Mobba mig inte för att jag inte kan dansa... Tola dansar fuldans . Ne nu dags för att plugga. Sen Remember me tror jag nog att det blir.
Kom på att jag inte berättat om helgen. Det har varit great med stort g. Traktorträff i tidaholm med maria på fredagen. Riktigt trevligt. Kul att träffa lite nytt folk. Sov sen hos maria och på lördagen bar det av till ullared med maria, toffe och jenny. (Lillbrodern blev sjuk så de fick va hemma), men riktigt jäkla trevligt hade vi även fast det var sjukt mycket folk. Kom väl vid elva tiden någon gång och kanske inte kom in fören framåt 12 halv 1. Tur att man hade riktigt bra sällskap. Hittade lite roligt där också. Köpte bland annat filmen där. Så ska väl se om den är nått att ha. Men nu måste jag dra. Puss!


Hanna

var tvungen att pröva med http://fuldans.se/?v=gwjuyoepwx

asså jag dör, att man kan skratta så mycket åt en sådan sak!



PUBLICERAT: 2011-10-23, 20:20:31 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3