SKRIVET: 2011-10-13, kl 10:12:10 | PUBLICERAT I: Lifetime

Jag får se då, ååhå det luktar korv!

Shit redan fredag imorn. Jäklar vad fort veckan gått. Gör väl det när man vaknar går tills skolan för att ha ett par lektioner, åker hem, äter och sedan lägger sig igen. Usch, ska jag hålla på så här i hela mitt liv?
Fråga mig förästen inte om rubriken,  det är aningen invecklat.
Har precis bränt hela jävla munnen på min varma choklad som jag precis köpte nere i bageriet. Snart ska jag skriva en krönika om kniven mot strupen men först lite bubble trouble med alma. Har man tråkigt så har man. Sen blire matteprov i en timme och hem till lilla vovven. Agility är på g! Puss!
Bild från hannas (sötnosen till vänster) kamera, tagen på emelies (sötnosen i mitten med brunt hår) kalas som utspelade sig i helgen. Gillar ljuset i bilden (a)


Emelie

du kan va söt, hörredudu! <3



PUBLICERAT: 2011-10-16, 09:08:26 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3