SKRIVET: 2011-10-26, kl 21:06:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

Say fuck you and smile

Nu börjar uppdateringarna komma allt mer eftersom. De kanske inte är så långa, men vad gör det? Man får ta en sak i taget. Kan själv känna att det kan vara jobbigt att läsa långa bloggupdaterad. Men det kanske bara är jag som är lat av mig haha (a). Imorgon blir det sista agilityträningen tror jag nog att det var. Lite ledsamt sådär.. Inte helgen som kommer nu utan helgen efter det börjar inomhusträning. Gud så deprimerande. Det betyder att det snart inte kommer att gå att träna agility ute på orginalplanerna. Fast längtar ändå till vinter, snö och jul nu helt plötsligt. Älskar när marken är täkt av snö, stjärnorna lyser i himlen och alla fönstrer är prydda med ljus och adventsljusstakar. Älskar även alla goda dofter som är typiska för julen, gemenskapen, myset. Tror nästan jag älskar allt som har med december och jul att göra. Har laddat upp med ny vinterjacka, termobyxor, vinterskor, halsduk och vantar så nu får det gärna bli december och de första snöflingorna kan falla. Härligt med höstlov nästa vecka i alla fall. Har en känsla av att den kommer bli rätt så go! Men ska läsa lite om muskler, skelett, träning, leder o.s.v innan jag ger min tid åt kudden. God natt gott folk!
Har lite smått bildbrist, så fick bli en vacker kusinbild hahah (a). Inlägget blev så vintrigt, så då passar det väl bra med en sommarbild på det? Härligt med kontraster.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3