SKRIVET: 2011-09-18, kl 21:08:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

99 sheeps it's time to sleep!

Veckan börjar gå mot sitt slut och jag funderar på att dra mig mot sängen. Helgen har gått fort, som vanligt. Jobb i lördags, stängde för säsnongen nu. Känns lite konstigt måste jag säga. På kvällen blev det filmmys med maria. Vi drog in till stan, köpte kinamat och drog hem till soffan igen. Idag har jag däremot inte gjort mycket vättigt. Nu ska jag sova sött. Morgondagen och resten av veckan består av en massa studiebesök runt om i Jönköping. Vi får se om jag har tid till att berätta med om det. Har det gott tills det! Puss!
haha, minnesbild <3


Nour

Snygga örhängen du har:)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3