SKRIVET: 2011-09-02, kl 20:35:12 | PUBLICERAT I: Lifetime

A good way

Gokväll på er! Har gått två dar i Jönköping och har en underbart bra känsla för skolan. Det känns som  om det kommer bli jätte bra. Är rätt trött nu så skriver inte så mycket nu men aa. Jag har det riktigt bra ialla fall! Tror jag har hamnat rätt. Kommer bli kul att se hur jag kommer ta deras dialekt där nere i jönköping. Har redan märkt att jag pratat lite som dem, hihi. Men trivs än så länge. och det är huvudsaken. Imorgon ska jag jobba på förmiddagen och sen iväg på kalas/fest typ. Sen på söndag är det dags för tävling i tidaholm. Hoppas på att det ska gå bra, hihi. Så länge jag skärper mig! Men ha det gött!

Haha här har ni lite fler "tråk"- bilder. Sitter vid skoldatorn, så har inga bilder. Fick ta en som jag hade laddat upp på blogg.se. Om ni undrar asså, haha


Emelie

ja du hade ju fått en dator från skolan och de är alltid mac såvitt jag vet;)



PUBLICERAT: 2011-09-02, 22:04:23 | URL: http://byllans.blogg.se/
Hanna

Du har redan deras dialekt lite, det hade du redan innan du börja där, hehe :P Men du var tar du dina bilder? :)



PUBLICERAT: 2011-09-03, 13:59:05 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/
Emelie

Men iaf i vara o lidköping o de flesta i skövde får mac vad jag har hört och sett och då trodde jag att de flesta andra skolor oxå hade de;)



PUBLICERAT: 2011-09-05, 19:51:18 | URL: http://byllans.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3