SKRIVET: 2011-09-23, kl 21:09:27 | PUBLICERAT I: Lifetime

Baby you're a firework

Jäklar vad gött det är med fredag och extra härligt med tre dagarshelg då vi har studiedag på måndag. Inleder denna härliga helg med den första pirates of the caribbean filmen och god mat som min söta lilla mamma står i köket o lagar. Dagen har varit toppen som hela veckan. Som jag kanske lyckats nämna i något av mina få inlägg i veckan, hehe. Men vi har vart runt i Jönköping på olika restauranger och ett par bagerier. Har vart riktigt trevligt och inspirerande faktiskt. Veckan avslutades idag med en liten redovisning, lite prat och en tre rätters middag som treorna gjort åt oss. Riktigt härligt. I helgen ska jag ta var dag som den kommer. Hajr varit uppbokad så många helger nu så vill bara ta var dag och göra det jag känner för just då. Men nu ska jag dra mig in mot köket och äta en bit mat. Hare gott, puss!


Hanna

<3!



PUBLICERAT: 2011-09-24, 08:57:00 | URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3