SKRIVET: 2011-09-12, kl 16:45:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

Hallå, en deprimerad viktoria sitter på bu...

Hallå, en deprimerad viktoria sitter på bussen hem från skövde. Vi fick sluta en halv timme tidigare idag, så slutade halv 3. Det betyder att jag tog 3tåget till falköping och bytte där tåg till skövde. När jag sitter på tåget påväg till skövde ringer jag mamma för att säga att jag kommer hem lite tidigare idag. Tror ni inte att hon säger att jag kunnat ta en buss från jönköping 10 i 3 som går över brandstorp och hela vägen hem. Trodde inte att den bussen gick ända hem. Så nu sitter jag här på bussen från skövde hungrig, medans jag kunde vara hemma vid det här laget. Jag kunde legat i soffan med penny i knät och ätit mig proppmätt vid det här laget. Ända posetiva är väl att min mobilradio funkar. Haha det var ju mycket tröst. Men hoppas att ni kom hem fort och lätt idag iallafall. Imorgon slutar jag 11. Så nu ska jag kolla ALLA busstider ikväll. Ha det bra. Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3