SKRIVET: 2011-09-29, kl 14:01:43 | PUBLICERAT I: Lifetime

I'm moving on

Haha trög som vanligt sitter jag här på matte lektionen. Får glädja mig med att det bara är en timme kvar tills vi slutar och jag får komma hem, där en söt liten vovve ligger och väntar på mig. Sedan bär det iväg till agilityplanen. Ska bli härligt och ta en sväng om där uppe, hihih (a). Imorgon är det fredag för er som inte hade någon aning om det. Känns riktigt härligt det med. Vet att det är lite dåligt med uppdatering, men vad vill ni att jag ska säga? Hinner inte, har fullt upp. Händer saker hela tiden. Så kände mig ite snällt när jag nu ägnar min lilla rast åt er. haha, ne eller jo, men det är ju ja som vill skriva, eller? ehe, glöm det. Tror min lilla hjärna kommer kolapsa snart. Önska mig lycka till! Kram!
Suddig? jag vet (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3