SKRIVET: 2011-09-11, kl 19:00:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sundayevening

Har blivit på pushad av hanna om att jag ska ta tag i min bloggning och uppdatera oftare. Så nu gör jagett försök till en uppdatering. Dagen har varit rätt bra. På förmiddagen fick jag för mig att röjja på rummet mitt. Så nu är det skinande rent och doftar ljuvligt. Har haft typ 20 doftljus tända, hihi. Nu i eftermiddag har jag tränat agility. Var inte supermotiverad för träning, men tur som man har så har man enhelt underbar hund som är sjukt duktig! Så det blev en bra träning även fast jag inte var så motiverad idag. Nu ska jag kolla på alice i underlandet, äta, läsa lite om kaffe och sedan sova gott. Hoppas ni haft en trevlig dag. Puss!
Min älskling(L)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3