SKRIVET: 2012-04-04, kl 22:21:14 | PUBLICERAT I: tipsis

Det ska va gött o leva!

Har haft en riktigt go dag på gekås med en grymvän, mamma och broder! Var typ inget folk där, svingött! Fick mig några fina köp. Det var därmed en nöjd men även en mycket fattigare tjej som kom hem efter denna dag. Ikväll har jag presenterat penny för hennes nya grejer, haha. Var såklart tvungen att köpa grejer åt henne med!(a). Har även legat resten av kvällen och kollat på macken. Den är go den, det kan jag garantera er. Älskar den! Ni ska få se ett par av köpen någon gång i framtiden också. Förhoppningsvis imorgon! Nu ska jag sova. Imorgon ska jag åka o äta med bästa syster på ett nytt ställe i lilla Hjo (man måste ju kolla in det nya(a)) och försöka få igång lilla moppen. Önska mig lycka till med det! Det lär behövas. Den är ju så grymt trögstartad efter att stått still en hel vinter. Får la trösta den med att han ska få åka runt hela långa sommarn! haha. Hade bra, puss!
Haha, så underbar!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3