SKRIVET: 2012-04-03, kl 20:58:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Värmer mig efter långpromenad

Hihi, sitter i soffan och kollar lite ishockey. Har myst in mig i min teddyfilt. Har vart ute på långpromenad med Hanna och vovvarna såklart. Var riktigt skönt, men det blev riktigt kallt när solen började på att gå ner. Så därför sitter jag här och försöker bli varm igen. Dagen har vart rätt go. Har umgåtts lite med min lillbroder, hör och häpna! Åkt lite longboard, hoppat lite stuttsmatta och experimenterat till oss lite isglass med apelsinsmak. Vi har dock inte smakat på't än. Det får vi göra imorn kväll. I morgon bär det av till Ullared med Mamma, bror och hanna, riktigt trevligt! Satsar inte på att köpa så mycket, men det vet man ju hur det brukar bli när man väl är där. En plånbok måste jag i alla fall hitta, det är en sak som är säker. Kommer väl hem med en hel drös med filmer också som vanligt, haha. Men jag hoppas på att det blir en mysig dag i alla fall. Så ikväll blire att lägga sig tidigt. Ja, vilket är ganska snart. Ska bara kolla färdigt hockeyn först. Färjestad som spelar om att få stanna kvar i serien. Måste jag ju bara se(a) Ha de gott, puss!
Sötnöt!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3