SKRIVET: 2012-04-24, kl 19:42:17 | PUBLICERAT I: Lifetime

För underbar

Älskar vad som börjar visa sig på buskar och träd. Det börjar gå mot lite varmare väder också, det är sjukt skönt! Min skoldag har annars varit kort. Den bestod av nationella i två timmar. Det betyder att jag rest längre än vad jag vart i skolan denna dag. Ibland ifrågasätter man ju vad man har för liv? Men trivs man där man är så gör man. I framtiden ska jag inte ha ett jobb som ligger längre ifrån mitt job än att jag kan cykla till det, hihi. Men efter denna beresta dag spendera jag hela eftermiddagen ut i solen med underbara hunden. Får ju njuta av solen när den väl vågar visa sig för en. Nu ska jag kolla på halv åtta o sen blire top model. Ska försöka räkna lite matte också, men det vet man ju hur det bruka gå med det. Aja, bäst att ta tag i det när man ändå har det i huvudet. Ha det gott, Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3