SKRIVET: 2012-04-21, kl 19:08:03 | PUBLICERAT I: Lifetime

Laddar myskväll med bakpotatis, Mumma!

En härlig, men kall lördag har det varit! Börja dagen med att skriva det sista om min bok som jag läst på engelskan innan jag åkte iväg in till stan för att jobba lite. Var något oglassigt väder idag, så blev att jag fick åka hem ganska snart igen. Det resultera i att det bara blev jobb en timma idag. Får hoppas på att det blir bättre väder imorn! När jag kom hem åt jag lite och sen drog jag med mig hanna till bhk för att träna lite agility. Nu har jag precis lagat lite mat åt familjen. Bakpotatis, nomnom! Längtat efter min bakpotatis i två veckor nu, haha! Älskart! Nu ska jag duka upp lite mys i källarn lagom till att potatisarna är klara i ugnen. Sen blir det Eva o Adam. Haha, när jag såg att det skulle gå på tv ikväll så är jag bara tvungen att se det. Så jäkla go. Barndomsminnen långa vägar! Nu måste jag börja duka, maten är snart klar, göett!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3