SKRIVET: 2012-04-18, kl 15:11:08 | PUBLICERAT I: Något du inte visste om mig!

Say fuck you and smile

Hitta den här teenager posten på en klasskompis blogg. Var tvungen att lägga in den här för det är precis så jag gör för att förhindra hetsiga diskutioner jag inte orkar med. Antingen det eller så håller jag tyst och äger ut personen i mitt huvud ist, haha!
Lite smådålig bloggning för övrigt, men mycket skolarbete som måste göras. I förgår satt jag med svenska från det att jag kom hem till att jag gick och la mig. Igår slutade jag senare än vad jag brukade för att göra svenska np - den muntliga delen. Var verkligen sjukt nervös innan, men jag tror att det gick hyfsat bra ändå. När jag kom hem var det bara att byta om och ta sig in till sista innebandy träningen för säsongen. Känns lite tråkigt att inte få träffa alla goa vänner varje tisdag nu. Men vi får hoppas på att det kommer igen till hösten. Nu ska jag räkna matte. Sannolikhetslära, ja men gud vad roligt! Hoppas att ni får en roligare eftermiddag än vad jag har framför mig, Puss!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3